KalbimiZin☂ HikayeSii

به نام معشوق ابدى

KalbimiZin☂ HikayeSii

به نام معشوق ابدى

staying in love



!!!....Falling in love is easy, but staying in love is something very special



یاد تو


♥زندگی اجبار است .... مرگ انتظار است..... عشق یک بار است ..... جدایی دشوار است .....
یاد تو تکرار است

به دل نگیر

 

 

از انسان ها غمی به دل نگیر

زیرا خود نیز غمگین اند

با آن که تنهایند ولی از خود میگریزند

زیرا به خود و به عشق خود و به حقیقت خود شک دارند

دوستشان بدار گرچه دوستت نداشته باشند.(دکتر علی شریعتی)

 

...

az man nagzar nemitonm 

chon vabastas be to junam mohtajam be nafashat 

akhe dur az dastat tu zendunam :(

مادرم

خداوند نمی توانست همه جا باشد و به همین دلیل مادران را آفرید.

روز مادر مبارک…


خدا همیشه هست

زمانی که خسته و درمانده به طرفش میرویم ،خیال میکنیم تنها زمانی که به خواسته ی خود برسیم او ما را دیده و حس کرده

اما .......... گاهی بی پاسخ گذاشتن برخی از خواسته های ما نشانگر لطف بی اندازه ی او به ماست

خورشید را باور دارم حتی اگر  نتابد

به عشق ایمان دارم حتی اگر ان را حس نکنم

به خدا ایمان دارم حتی اگر سکوت کرده باشد..

  

تا خدا هست جایی برای نا امیدی نیست

 

تو بودى هر لحظه

سلام به بهترین دوست و بهانه ام برای زندگی ، چه لحظه ها که تو زندگی ام گمت کردم اما تو همیشه کنارم بودی . چه دقیقه ها که حضورت رو فراموش کردم اما تو فراموشم نکردی ، چه ساعتها که غرق در شادی و غرور ، تو رو که پشت همه موفقیت های من قایم شده بودی ، از یاد بردم ، اما تو همیشه به یادم بودی . چه روزهایی که سرم رو تو لاکم کردم و توی غصه هایی که فکر میکردم تو برای تلافی کارهای بدم برایم  فرستادی دست و پا زدم ، اما تو همیشه کاری رو کردی که به صلاح منه . چه ماههایی رو که با هات قهر کردم و فکر می کردم منو دوست نداری ، اما تو با توفیق یک کار خوب به من ثابت کردی که دوستم داری و چه سالهایی که توی خلوتم ازت نترسیدم اما تو همیشه منو بخشیدی . تو همیشه با من بودی ، وقتی زمین خوردم تو با نور امید نیرویی به من بخشیدی که بتونم دوباره ادامه بدم . وقتی خسته از همه جا و همه کس نا امیدانه به تو پناه آوردم تو پناهم دادی . وقتی تو زندگی ام سرنوشت ، منو سر دوراهی قرار داد تو راه درستو بهم نشون دادی ، وقتی از آدمهای دورو برم دلم گرفت و دنیا غم هاشو بهم ارزونی کرد تو به قلب من آرامش دادی ، تو باحضورت به خنده هایم هدف دادی به گریه هایم دلیل دادی به زندگی ام و به نفس کشیدنم رنگ دادی . وقتی ازت سوال کردم جواب سوالهامو دادی . وقتی می سوختم تو لذت پختن روحم رو به من چشوندی ، وقتی قلبم تپید تو همه عظمت و بزرگیتو تو قلب کوچیک من جا دادی . وقتی برای اولین بار از دیگران حرف شنیدم راه تازه ای برام باز کردی تا گذشت و بخشش رو یاد بگیرم .

 

وقتی بهم بخشیدی و ازم گرفتی فهمیدم معادله زندگی نه غصه خوردن واسه نداشته هاس ، نه شاد بودن واسه داشته ها و وقتی به ازای نداشته ها بهم چیزای دیگه ای دادی اونوقت به بزرگی و مهربونیت بیشتر پی بردم و فهمیدم بیشتر از اون چه که هست باید مهربون باشم .

 

  

 


Yüreğimle seviyorum



İnan sevgilim bir ben bilirim 
Hasret acısı içimde saklı 
Yaşadığım hersey yüzümde yazılı 
Ben sadece seni hep seni sevdim 

Seviyorum deli gibi ölümüne 
Yaşıyorum acısın bile bile 
Sevabını günahını çekiyorum 
Yüreğimle seviyorum 

hayat


hüzün olur sevinç olur
ömür gecer zaman gecer
neler olur ah neler neler
olsun varsın hayat yasamaya deger

güneş dogar aydınlatır
umutları birer birer
mutlu yarınlar bekler bizi
unutma bunun adı hayat


yOoruldum


Hep güçlü olmak ne zordur 
Hep sorumluluk sahibi olmak 
Her zaman haklı olmak 
Herseyi bilmek zorunda olmak 
Ruhum yoruldu…