KalbimiZin☂ HikayeSii

به نام معشوق ابدى

KalbimiZin☂ HikayeSii

به نام معشوق ابدى

sevdalar

Sevsende olur sevmesende, 
dönsende olur dönmesende,
görsemde olur artık görmesemde. 
Bitmeyecek bu yağmur sevdaları..



تمام این شهر



تمام این شهر یک طرف،تو یک طرف...
خیالت راحت باشد،
من طرفِ تو رابه مردم این شهر نمی دهم...!

بودن تو



در دیاری که تو آنجا باشی ،
بودن آنجا کافیست . .
آرزو هـــای دگر ؛ اوج بی انصافیست . .




فـصل امـتحـانات


فـصل امـتحـانات
مـن جـز مـرور رنگ چشـمانت
و خط کشیـدن زیر دلتنگی هایم
هــیچ درسی نـدارم

عشق من عاشقم باش

 از خود گذشتن من
یعنی به تو رسیدن
 قلبمو عادت بده
 به عاشقانه مردن
از عشق زنده بودن
 از عشق جون سپردن
 عشق من عاشقم باش
وقتی که هق هق عشق
 ضجه ی احتیاجه
 سر جنون سلامت
 که بهترین علاجه
 عشق من عاشقم باش
 اگر چه مهلتی نیست
 برای با تو بودن
 اگر چه
فرصتی نیست
 عشق من عاشقم باش
نذار بیفتم از پا
 بمون با من که بی تو
 نمی پرسم به فردا
 عشق من عاشقم باش

ادامه مطلب ...

حصاری از عشق



حصاری می کنم برایت....
حصاری از عشق
حصاری از بوسه
تا آنجا که نتوانی
جهان را
بی عشق من ببینی....



این روزها


این روزها ..
خیلی چیزها دست من نیست !..
مثلا ..
دستانت !!



عاشق

وقتی که گریه می کنی اونی که آرومت می کنه دوستت داره ...ولی اونی که باهات گریه کنه عاشقته