KalbimiZin☂ HikayeSii

به نام معشوق ابدى

KalbimiZin☂ HikayeSii

به نام معشوق ابدى

تو بودى هر لحظه

سلام به بهترین دوست و بهانه ام برای زندگی ، چه لحظه ها که تو زندگی ام گمت کردم اما تو همیشه کنارم بودی . چه دقیقه ها که حضورت رو فراموش کردم اما تو فراموشم نکردی ، چه ساعتها که غرق در شادی و غرور ، تو رو که پشت همه موفقیت های من قایم شده بودی ، از یاد بردم ، اما تو همیشه به یادم بودی . چه روزهایی که سرم رو تو لاکم کردم و توی غصه هایی که فکر میکردم تو برای تلافی کارهای بدم برایم  فرستادی دست و پا زدم ، اما تو همیشه کاری رو کردی که به صلاح منه . چه ماههایی رو که با هات قهر کردم و فکر می کردم منو دوست نداری ، اما تو با توفیق یک کار خوب به من ثابت کردی که دوستم داری و چه سالهایی که توی خلوتم ازت نترسیدم اما تو همیشه منو بخشیدی . تو همیشه با من بودی ، وقتی زمین خوردم تو با نور امید نیرویی به من بخشیدی که بتونم دوباره ادامه بدم . وقتی خسته از همه جا و همه کس نا امیدانه به تو پناه آوردم تو پناهم دادی . وقتی تو زندگی ام سرنوشت ، منو سر دوراهی قرار داد تو راه درستو بهم نشون دادی ، وقتی از آدمهای دورو برم دلم گرفت و دنیا غم هاشو بهم ارزونی کرد تو به قلب من آرامش دادی ، تو باحضورت به خنده هایم هدف دادی به گریه هایم دلیل دادی به زندگی ام و به نفس کشیدنم رنگ دادی . وقتی ازت سوال کردم جواب سوالهامو دادی . وقتی می سوختم تو لذت پختن روحم رو به من چشوندی ، وقتی قلبم تپید تو همه عظمت و بزرگیتو تو قلب کوچیک من جا دادی . وقتی برای اولین بار از دیگران حرف شنیدم راه تازه ای برام باز کردی تا گذشت و بخشش رو یاد بگیرم .

 

وقتی بهم بخشیدی و ازم گرفتی فهمیدم معادله زندگی نه غصه خوردن واسه نداشته هاس ، نه شاد بودن واسه داشته ها و وقتی به ازای نداشته ها بهم چیزای دیگه ای دادی اونوقت به بزرگی و مهربونیت بیشتر پی بردم و فهمیدم بیشتر از اون چه که هست باید مهربون باشم .

 

  

 


نظرات 2 + ارسال نظر
عموتقی 1391/02/20 ساعت 08:45



اگربدانم که دلتنگ منی ، و دلت همیشه با من است دلم را فدای آن قلب مهربانت
میکنم!
اگر بدانم که مرا دوست داری و تنها آرزویت من هستم تا آخرعمرم عاشقانه برایت
میخوانم ترانه عشق را !
اگر بدانم که یک لحظه به من می اندیشی ،تمام لحظه هایم به این می اندیشم که

چگونه اینهمه عشق و محبت را به تو ابراز کنم !
اگر بدانم که به انتظار من نشسته ای ، تو بگو تا آخر عمر به انتظارم بنشین ، من تا
آخرین حد این انتظار منتظر آمدنت مینشینم!
اگر بدانم که برایت ارزش دارم و همه زندگی ات هستم ، تا آخرین نفس به پای تو
می نشینم و تا آخرین نفس ، یک نفس فریاد میزنم دوستت دارم!
اگر بدانی که چقدر دوستت دارم دلتنگی که سهل است دلت برای یک لحظه درکنارهم
بودن پرپر میزند!
اگر بدانی که تنها آرزوی من تویی ، روزی صدها بار آرزو میکنی که به آرزویم برسم!
اگر بدانی که همه لحظه های زندگی ام به تو می اندیشم ، تک تک لحظه ها را
می شماری و به عشق آن لحظه ها زندگی میکنی
اگر بدانی که برایم یک دنیا ارزش داری ، سفری به دور دنیا میروی تا بفهمی چقدر
برایم عزیزی
اگر بدانی که میدانم ، بدون تو میمیرم ، مرا اینگونه در حسرت عشقت نمیگذاری

سلام عزیزم
ممنون که بهم سر زدی و لینکم کردی
منم تورو با اسم آسمانی لینک کردم
اگه خواستی با اسم دیگه ای لینکت کنم بیا بهم بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد