KalbimiZin☂ HikayeSii

به نام معشوق ابدى

KalbimiZin☂ HikayeSii

به نام معشوق ابدى

yOoruldum


Hep güçlü olmak ne zordur 
Hep sorumluluk sahibi olmak 
Her zaman haklı olmak 
Herseyi bilmek zorunda olmak 
Ruhum yoruldu…
 
نظرات 4 + ارسال نظر
Kemal K 1391/02/13 ساعت 22:44 http://unutma.blogsky.com

yorulmayasan!!!

sizde yorulmuYasiizZZ!

آره میبینی چه خوش پسندم هر آهنگی میزارم عالیه هاااا

مرسی اومدی

الهام 1391/02/17 ساعت 18:52

آقا حامد تو بد بودن منو با چشم دیدی؟؟
به ع گفته بودی من خیلی دختر بدیم یا دوستی با من براش بده و ...
این کار خوبی نی هاااااا
درضمن عاطی میگه منو از لینکاش حذف کنه

الهام خانوم من با شما چه صنمى
دارم که بخوام به عاطفه ام بگم
با کى حرف بزنه !!
من با اون بشتر از١سال
حرف نزدم که بخوام
دلیل نصیحتشم بکنم دختر عمومه بجاش
احترامم واجبه دیگه حرفى ندارم
به قول خودت نمیشناسمت که بخوام
بگم خوبى یا بد ! جالبه خدافظ

الهام 1391/02/21 ساعت 11:11

سلام. بالاخرهه جوابم دادی نه آقا حامد آدم بدو که لینک نمیکنن حتی به سینا پاشا گفته بودی میرم دم درشون شما خودتون با من مشکل پیدا کردینمن که باهاتون مشکلیندارم
لینکمم حذف کنین یا نکنین به من ربطی نداره وبلاگ خودته و لینک خودته همین من به عاطیم گفتم سر چیزای مزخرف بحث نکنیم به شماهم میگم بحث نکنین تموم شد همین
راستی نفهمیدم اونی که میخواییش سلماست یا تهمینه؟؟؟؟؟

الهام خانم من نه با شما نه با عاطفه
مشکلى دارم یا دشمنى دارم
نمى دونم چرا شما یا عاطفه این که
گیر بیخودى به من و زندگیم دادین
به عنوان دوست و همشهرى قبو لتون دارم
ولى خودتون خیلى چیزار و خراب میکنین
یه روز که میگى چرا میگى من بدم اخه من بیکارم
اصلاً کى باشم در مورد شما نظر بدم
اونیم که دوسش دارم و باهشم
یه بنده خداییه این اسم هایم که گفتین
نمیشناسم و نمیدونم کین ,.اونیم که مى خوام
تو ماکو هیچکى نمیشناسه
با من چه مشکلى دارین ؟؟؟؟؟؟ اگه عاطفم
نمیترسه بیاد دردِش و بگه مشکلش با من چیه ؟
یا میخوین بدونین که چی شه با کیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد