KalbimiZin☂ HikayeSii

به نام معشوق ابدى

KalbimiZin☂ HikayeSii

به نام معشوق ابدى

مرا داشته باش



به من تکیه کن!
من تمام هستی ام را دامنی می کنم تا تو سرت را برآن بنهی!
تمام روحم را آغوشی می سازم تا تو درآن ازهراس بیاسایی!
تمام نیرویی را که در دوست داشتن دارم؛ دستی می کنم تا چهره و گیسویت را نوازش کند!
تمام بودن خود را زانویی می کنم تا برآن به خواب روی!
خود را؛ تمام خود را به تو می سپارم تا هرچه بخواهی از آن بیاشامی؛ از آن برگیری؛ هرچه بخواهی از آن بسازی؛ هرگونه بخواهی؛ باشم!
از این لحظه مرا داشته باش!

                                                      

                                                                                   دکتر علی شریعتی



نظرات 1 + ارسال نظر

Upam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد