KalbimiZin☂ HikayeSii

به نام معشوق ابدى

KalbimiZin☂ HikayeSii

به نام معشوق ابدى

عاشق شده ام


تمامِ مردم ِ شهر

دارند تمرین عاشقی می کنند

اما من . . .

مدتهاست ورقه ام را بالا گرفته ام

عاشق شده ام . . . !



نظرات 9 + ارسال نظر
sarina 1391/06/17 ساعت 09:41 http://sarinahp.blogsky.com

ببخشید؟چرابعیده؟مادختراحتی بهترازشماهاازفوتبال سردرمیاریم حداقلش اینه که مث شماهااکثراطرفدارمسی وبارسانیستیم تامیبینین یه تیمی قویه زودمیرین سمتش!

عاشقم من عاشقی بیقرارم
کس نداند خبر از دل زارم
آرزویی جز تو در دل ندارم

بسیار زیبا بود

سلام تبریک میگم ....
پس سعی کن که از دستش ندی....
عاشق شدن مهم نی نگه داشتن عشق مثل روز اول مهمه عزیزم

هستی 1391/06/17 ساعت 18:18 http://parvanegi.blogsky.com

عاشقی همش غصست

sarina 1391/06/18 ساعت 20:13 http://sarinahp.blogsky.com

اوناروکه ولش به دردفوتبال دیدن نمی خورن بین متعصباگفتم درضمن من خودم عشقم منچستره خوشتیپم نداره بازیکن موردعلاقه ام رایان گیگزه البته از قبلیا هم
برایان رابسون.اریک کانتونا.جرج بست .دنیس اروین و...رودوس دارم اصن خودت از چی خوشت میاد؟درضمن نظرت کلا بیربط بود چون اصل مطلب راجب زندگی بود به خدا.

اینجا جاییست که عشق بازی نمیکنند با هم...باهم با عشق بازی میکنند!!!!

قشنگ بود
خیلی زیبا بود دوست من

سلام تشکر از حضورتون
وبلاگتون
مطالبتون
و قالبتون خیلی زیبان
موفق باشید دوست عزیز
لینکتون میکنم
وبلاگ انگلیسی من:
quietseashore.blogsky.com
از حضورتون در هر دو خوحال میشم
موفق باشید

امیدوارم به عشقت برسی.

fek nakonam
vali baz merc

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد